onsdag 18 maj 2011

Hmm..

Haloj. Vet inte rigtigt hur dagen har varit, bra eller dålig...?

Hursomhelst, vi hade orientering och basket på gympan, jag ägde! =) Men resten av skoldan var allmänt stökig. ^^
Jag tog bussen till stallet, stoppade de praoande för att ännu än gång åka med fyrhjulingen. Det v ar sjuukt kul, förrutom att Johanna och Becka mobbmobbar mig och stoppar hö innanför tröjan, och ett megahåk som uppsytod i byxan! =O

Jag hann inte fixa hos Gunnar innan lektionen. Jag och Annie stod nämligen och borstade Gul Gul när Josefin kom och tog mej och ville att jag sjulle gå med på promenad. Jaha.

På ridlektionen hade jag  Corona (jättedåligt att Karin D inte ville byta med mig!)  Det gick över förväntningarna. =) Fast det gjjorde oont! Har märkt att det faktiskt gick hål på mig, emmellan benen! SMÄRTA! 
Vi hade tävling på hästkunskapen, fast bara övning inför hästkunskaps-provet.

Jag fixade hos Gunnar, Rebecka, Josefin..och signe tog mina handskar, sporrar och nycklar. Slängde nycklarna i bäcken och gödselstacken. Hmm, kul.

Sen åkte vi hem och jag har ätit . (surprise)


Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!