onsdag 11 maj 2011

Onsdag igen.. men inte en vanlig! =D

Hej! Idag så hade vi gympa och vi spelade baseball, jag var asdålig. I och med att femmorna hade Energikicken blev Stefan, som vi har på hela onsdagarna upptagen. Vi fick ha Sofia och sen Cecilia. Det blev en ganska bra dag. Jag och Rebecka gick ju då ut på promenad med hestarna. =) Det var mysigt. Vi stod och borstade dom först på gårdsplanen. Vi hade ju gått om tid på oss eftersom vi bara skulle tränsa. Vi red barbacka, och Hoppade! =D  Det gick bra, jag hade Kaspar. =) Jag var i det Vinnande Laget, för jag ramlade inte av! ='D  Vi hade det jättekul på hästkunskapen. Sen mockade jag hos Gul Gul (gunnar) och vi jrde Höet EXLUSIVT! =)
Sen åkte vi hem och har nu ätit.

Jag ska plugga nu för imon är det prov på Indien. Förr-föra veckan hade vi på Kina och jag var den ända i klassen med alla rätt! (stolt och förvånad.. xD)

Idag såg vi att Ellenn var död. ='(

Hejdå, ses tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!