tisdag 24 maj 2011

...

Hej! Tänkte berätta lite vad som hände igår och idag på klassresan. Vi kom och gjorde oss i ordning på eftermiddagen. Vi åt god middag och sen var det disco. Sen var vi och lekte lite i ett annat tält. :)

Vi sov kl 3 ungefär. För övrigt sov Erik och Andreas i tjejernas tält. Jag hade Eriks keps på mig hela natten. Jag och kepsen är förlovade typ. ^^

Kl 5 vaknade vi igen. Regnet öste genom tältet och jag blev dyblöt. ^^

Vi åt frukost och sen började aktiviteterna. Jag ägde på den mekaniska tjuren. Fick 40 sekunder, medelsnittet var typ 17. Det är mina ridskills säkert... xD

Vi åt lunch, duschade och åkte hem. ^^
Sov i bilen och linn och frida tog kort. Hoppas det inte kmr på facebook.

Har haft mysigt Us-möte. :)

Godnatt!

Kariin
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!