fredag 18 november 2011

Fredagsfix

Citerat från Elsa; - "En helt vanlig dag i skolan med strömavbrott, kall mat, ingen Biologi och 31 skrikande barn på en buss.."

Det var min ledaraspirant-dag och jag mockade och sopade båda stallen dvs 20 boxar och 20 spiltor och tre stallgångar + hjälpte till på Malins 1:as häskunskap. Jag ska ha den själv nästa vecka! :D

Pussade lite på Arrow och gav honom en bit banan.Han  tuggade i sig den men såg allmänt förvirrad ut. Konstig smak? x)

Nu ikväll har det julfix hemma med pepparkakor och julgodis. Gjorde kladdkakemuffins också. Blv väldigt failade till useeandet men smaken var supergod. (fast det visste jag redan för jag åt ca 1 kg smet förut..)



Imorn blir det uteritt - hela Årekärrsslingan och luciaträning för barnen. :)


//Karin

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/fragestund-med-mig-emelie.html!
    Alla som ställer en fråga blir länkade, så fråga på ;)

    Kram!

    SvaraRadera

Skriv här!