söndag 27 november 2011

Weeii!

Idag har det varit full rulle sen, kl 7 imorse när vi kom ner till stallet. KM i hoppning! :D

Hannah hade Jameena, start nr två. Hon var felfri och red jättebra! Sen hoppade jag upp och hoppade typ 1 språng.. Sen in på banan, sju starter senare och hälsa på domaren eftersom det var stilbedömning. Rundan kändes bra, kunde stått upp i lätt sits mer mellan hindrerna men jag är ändå rätt nöjd.
Sadlade av och stod på banan i typ en timma, flaggade. :))

Sen gick jag och Rebecka upp och hämtade våra protokoll. Jag låg 2:a, och fick springa ner och sadla Jameena. Snabbt till prisutdelningen och ställa upp. Kom altså 2:a och vann en blå rossett och ett grimskaft. (Fast sen fick jag ett par röda KL-strumpor ist) Det var awesome kul att galoppera ärevarv, tyckte ponni också! xD

Hjälpte till tills KM-et var slut och sen fixade vi med våra hästar, och sen upp till Arrow.

Nu har vi haft spex-träning för lucia-showen- superkul! 

Härlig dag!

//Karin

1 kommentar:

Skriv här!