söndag 20 november 2011

Pay and Jump

Ja, idag var det ju Pay and Jump på Billdal. Först hoppade Rebecka en runda och lite senare jag. 80 cm hoppade vi båda. Arrow blev lite trött efter att ha ridit fram, hoppat och ridit fram igen och slöade till. Det flöt på rätt bra på banan, men det kändes fult och dåligt och nej inte alls bra. Clear round blev det men jag hade ingen bra känsla. På filmen ser det inte så illa ut som det kändes, tur! ;)  Har för höga krav på mig själv, jag vet..
Synd att det är sista tävlingen detta året..  Rebecka knäppte några bilder som
 kommer upp här. Ikväll, om allt funkar som det ska. Btw så red Rebecka jättebra, superfin runda verkligen! <3

Ush, jag känner mig riktigt sjuk. Ont i huvet och trött i kroppen. Får se om det blir nån skola imon. (missar matteprover då)  Ska iaf till tandhygienist-skiten. ://


Bjuder... xd (Arrow har inte så litet huve. xD)

//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!