torsdag 24 november 2011

Onsdagslektion och torsdagsträning

Igår var det ju lektion, jag hade Lilla C nu när han är frisk igen och det gick bra. Han var superfin i skritten, traven och framförallt galoppen, men när vi skulle göra framelsvändningar och så blev det lite för jobbigt.. x)
Imorse blev Arrow skodd. Fick skor bak också, och snösulor. :)

Efter skolan hade jag Evas intag och mockade hagen. Hade massa dötid så jag cyklade ner till Einars stall och hälsade på. Kul att träffa Ellen och Victoria igen. Lisa har ju sin polle där nu med. :) Lollo hängde med upp till Arrow sen, jag borstade, fixade och lindade benen. När Rebecka kom gick vi ner till Billdal, å så var det träning för Jenny. Det gick dåligt, jag är missnöjd. Han som var så fin i förrgår..? Alla har sina dagar, så är det. Supersvettig var jag, hade kämpat på stenhårt. Arrow var också svettig, då har han jobbat i alla fall.

Kvällsfodringen tog jag och Rebecka, och sen åkte vi hem.

Väldigt trött kan jag nu slappa framför tv:n/datorn med läxorna gjorda. :)



prelli och arrow! <3


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!