söndag 20 november 2011

Pay 'n Jump 20/11 -11

Det gick jättebra idag, red fram rätt så tufft för att han skulle komma igång. Sen var han bra framme och gick av sig själv. Det resulterade oxå i att sprången blev bra och jag fick en bra känsla. Satsade också på att ha mycket lätt sits, det har jag problem med. Men jag lyckades, satt bara ner de sista två galoppsprången före hinderna annars bara lätt sits. :D Det kanske låter rätt fail att vara glad över det men jag har typ jobbat på det i ett år och jag glömmer gång på gång. ;P Det ser så mkt bättre ut då, jag hade även kort tygel hela rundan så han inte blev sådär lång som han kan bli.

Supernöjd och ponnibus var duuktig! :D♥

Synd att ingen filmade men Karin har bilder i sin kamera.


Vill tillägga att Karin red jättebra även om hon själv inte tycker det. xd

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!