lördag 12 november 2011

Robert Fritz träning!

Det var mkt givande och roligt, Arrow var superduktig och jag är supernöjd. Trots att jag ramla av. xD Men jag slug mig inte och det va för att han gjorde ett sånnt där megasprång. Typ 5 meter över hindret. ;pp Jobbade mest på att ha honom framme, att jag inte fick för lång tygel(=för då blir han oxå lång) + att jag inte ska överdriva med eftergiften och ha handen mer längs mankammen istället för att ta upp den. Det sistnämnda var lätt löst och inget problem efter han hade sagt det. ;) Vi hoppade en sisådär 90 cm, nåt hinder kanske låg på 100-105.

Jag tycker att han var en mkt bra tränare!

Karin har fotat och det blev en del bra bilder som ni nog får se i framtiden.

Imon blire Pay 'n Jump med Silvia. 80 cm. Jag har fullt upp på helgerna nu! ;D♥

Hörs!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!