torsdag 15 september 2011

Dagen

Har haft en lång och rolig dag. I skolan hade vi håltimme så vi gick hem och åt, mycket godare än pullvermos i bamba som deet blev idag.

Sen åkte jag ner till stallet, fyllde på mat, mockade, städade, sopade, gjorde rent krubban, bytte vatten osv.
Rebecka kom ner efter lite mer än 2 timmar och då tog vi in Arrow i stallet. Han fick borstning + lite kärlek + lite äpplen.

Rebecka ´tränade sedan för Jenny, med Agnes och nypon. Jag gick såklart med och kollade, filmade och plockade bajs i manegen. Nästa vecka tränar Rebecka igen, sen jag två veckor, sen rebecka, ja ni fattar upplägget.

Arrow gick iaf jättebra, (tyckte jag) rebecka var ju fortfarande rätt krasslig men kämpade och fokus låg på lite mer tempo än vanligt, att ´han ska vara älert. defenetivt nåt jag kommer tänka på från början på söndag. (När jag ska träna för Sten)



Jahap, bra update idag från Rebecka.  Men jag var ju skolan så. x)

Nu ska jag göra ett inlägg till - så det blir 10 st - och sen ska jag sova för jag r dödstrött!




Jag, voltige, sjöis..?



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!