torsdag 8 september 2011

Jogging

Idag efter skolan hängde jag med Frida hem ett tag. Sen åkte jag till stallet och träffa Rebecka. Hon var typ värsta orolig för att hon inte kunde få tag i mig.. x) ( min lånemobil lämnades tillbaka till The Phone House )

Vi pyssalde med Arrow tillsammans, han hade värsta super-kissfläcken på hela låret och benet. Så ovanligt han typ. Jag var i alla fall väldigt efffektiv idag, lite väl kanske tyckte Rebecka.

Lollo & Pherrari, Becka och Arrow red mot Årekärr och jag joggade med. Jobbigt men kul och bra för mittt sixpack som jag ska försöka få. Okej springning kanske inte tränar magmusklerna men ändå...

De galloperade typ massa gånger upp frö mördarbacken, arrow var trött och PH bara piggare...
Hemma i stallet hade vi roligt med Lollo, Victoria och My. Vi har förövrigt kommit på nya namn;
Vixan (Victoria), Mixan (My), Krixan (Karin) och Rixan (Rebecka). Haha! <3





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!