fredag 30 september 2011

Kräfthoppet

Idag var det då kräfthoppet, var superkul!

Jag red först, och ramlade av på framridningen.. x)  Arrow gjorde ett sånt där supermegasprrång. Jag flög upp i luften föll ner på marken. Ingen fara skedd, hoppade upp igen och red vidare. Arrow var så himla söt och stannade direkt, haha. <3

På banan gick det bra, Arrow tog tag i uppgiften och vi blev felfria! Han gjorde ett sånt där stort språng men då visste jag att jag bara skulle hänga med..  Det var bara sju hinder, sista kunde man välja ´mellan ett hinder utsmyckad med papp-kräfskive-gjojs, och en mur. Jag hoppade på kräftskivehindret, blev det bästa språnget faktiskt!

Fick en clar-roud rosett och jag är nöjd med rundan. :) Vi hoppade 80 cm, som kändes helt lagom.

Arrow var verkligen superduktig idag, finaste!


Imon ska jag träna för Karina, förresten...


Bilder kommer nån dag...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!