lördag 3 september 2011

Wei!


För det första vill jag säga vad fin headern som Rebecka gjort blev! ;D


För det andra så kom jag på idag att jag fyller år om ca 6 veckor!
 Fylla år = presenter
Presenter = pengar
Pengar = tripp till Svensk Ridsport
Tripp till Svensk ridsport = Nytt schabrak!
Nytt schabrak = Jipppie!!


För det tredje så tänkte jag berätta lite vad som hände i stallet idag. Signe, jag och Pappa åkte ner. Vi pyssalde med arrow, borstade, tränsade och så gick vi. Först ville signe leda honom & inte rida, men när vi kom till Årekärrs-tunneln blev hon så trött att hon var tvugen att sitta upp. x)

Mysig promenad, med den besta ponnyn i verlden. <3

Imorgon ska jag rida lite markarbete / dressyr i paddocken, får se hur han känns vad jag känner för. ^^


Haha benen! <33

1 kommentar:

Skriv här!