onsdag 28 september 2011

hejhejdå

Dressyr på Nikki idag då Billy hade ett köttsår. Nikki är en rolig häst men som är ganska lite riden i förhållande till sin ålder, hon är ganska slingrig och ostadig. Kräver att ryttaren är mjuk och följsam men samtidigt stadig.

Men hon var superfin och jag är jättenöjd!
;D♥

Sen en annan sak: Uppdateringen är i botten just nu, Statistiken är lika med sämst. Men ändå kul å se att runt 50-60 pers ändå kollar in fast vi skriver typ 1-2 inlägg om dan. :)

Anledningen är, iaf för min del, att jag har svinigt mkt i skolan just nu. 2 prov i veckan, och läxor hit och dit..
+ Att jag är så aktiv i stallet och har en ponny som ska skötas och ridas varje dag.

Jag vet att det lönar sig att jobba på så därför hamnar bloggen ganska långt ner på prioriteringslistan...
    Hoppas att ni förstår och har överseende med detta, jag bloggar så gott jag kan. ;))



En annan lite roligare sak: Den 12 november (Lååångt kvar) ska jag hoppträna för Robert Fritz som kommer till Billdal. Han är B-tränare i hoppning. ;)
  Det ska bli jättekul och jag börjar tagga redan nu, fast närmst är ju ändå dressyrtävlingen på långeberga om tre veckor. ;D

Robert Fritz
Random bild på Robert Fritz xD

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!