söndag 11 september 2011

Gårdagens ridpass

Igår kom jag och lillasyrran ner mned buss till Stens stall, mamma hde ridit Comtesse. Vi fikade med Jennie och Eva och byggarbetarna som håller på där nu. Var kul att se stallet IRL. ;)







Sen gick jag ner till Arrow, ryktade honom ordentligt, lindade och fixade. Outfiten blev Röd-brun-vit.




Minns ni denna bilden jag gjorde... som jag trodde det skulle bli...såhär blev det...


Red runt fältet i ca 30 min. Han var fin i formen under hela passet, tränade övrgångar skritt - galopp galopp - skritt och öppnor. Gick väldigt bra med öppnorna i vänstervarvet. Joggade runt lite i regnet, vi var dyblöta när vi kom hem.   :)

Ponnyn borstades och fick äpplen, utstningen smordes, sakerna hängdes upp på tork och jag bytte till nya kläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!