tisdag 6 september 2011

Dygnat

Jag vet att det inte är hästrelaterat men jag måpste berätta lite om klassresan igår och idag.
Igår så seglade vi, sög och håll på att kapsejsa massa gånger1

Vi (Frida, Elliot, Jacob, jag och några fler) bestämde oss för att dygna, altså vara uppe hela natten. Vi lyckades, förrutom stackars Elliot som somnade kl 6 på morgonen, 1 timma innan vi hade varit uppe ett dygn. xD
Vi låg typ vi fyra i en hög på Jacobs madrass till slut. Haha, det var en mysig klassresa men nu är jag så sjukt trött eftersom jag bara hannn sova en halvtimme i morse innan frukosten, så Rebecka får rida Arrow idag. Jag ska ner ändå, säga hej till Arrow, hjälpa till lite och ta in och fodra hästarna. :)


Imorn ska jag ha Arrow på lektionen, vi ska ha markarbete tror jag. Det gick bra i förr går när vi hoppade lite så det ska bli kul! :D

 Ses och hörs sen!


2 kommentarer:

Skriv här!