lördag 17 september 2011

O-hästig dag

Idag har Rebecka Arrow och jag ska faktiskt inte ner till stallet alls. Har varit i Nordstan med mam´ma, köpt massa grejjer. Bl a ett par jourdpurs  (stavning) som jag ska ha som vanliga skor, då de är lite nättare och från Vagabond, haha.

Vi åkte förbi Second Saddle, second hand-ridbutiken i stan när vi ändå var där. Men jag hittade inget. Föresten så skulle Rebecka till Svensk ridsport idag, och kolla på bl a tretorn-ridstövlar kanske. hoppas hon inte köper dem, är inte särskilt förtjust i dem...   x)


Jag har även putsat mina andra bruna ridskor och mina vanvårdade ridstövlar. Men nu har stövlarna sugit åt sig allt och jag ska dra på ett lager till med Effekt. Den ska ner till stallet imon och vara där så jag kan putsa av dem så ofta jag orkar. ^^





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!