söndag 9 oktober 2011

1000 frågor

Idag var det klubbtävling på.. klubben. Ledaraspitanterna skulle vara funktionärer, och jag offrade mig som den som är vid insläppet till framridningen.
Eftersom det var för barn i alla åldrar blev det rätt många frågor.. "-När ska jag sadla?"   "Får jag komma in än?"    "Vem hoppar nu?"  

Men det var roligt och sista klassen blev det faktiskt riktigt spännande, för då skulle alla i gr 4 eller hoppspecial som var med hoppa A:0 A:0. (omhoppning direkt ifall man är felfri i grundomgången) Vinnare blev Hannah och Dunder, grattis! :D


Efter att banan vr bortbyggd och alla hästarna var ute i hagen med sina lika dana täcken gick jag, Rebecka och Hannah till Arrow. Rebecka red i mangegen för det var storm ute!



Det var ruskigt kallt idag, jag hade min fleece, Ylvas fleece, min jacka och Hannahs Sveajacka och ändå frös jag! Kanske säger mer om mig än om vädret, i o försig.. ;)
 Glömde å ta av hennes fleece, hehe...


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!