onsdag 12 oktober 2011

Bra Dåligt Bra Dåligt

Halloo! ^^

Idag så har jag hoppat med Silvia, jag kan (som vanligt) inte bestämma mig för om det gick bra eller dåligt. Det såg nog helt ok ut, förutom att jag hoppade före henne ibland. Det är seriöst nåt av de värsta man kan göra, att hoppa före hästen. Det ser så himla fail ut, man påverkar hästen så mkt och språnget blir oftast helkonstigt. -.-'' Jag har nu i samråd med Jenny bestämt att jag aldrig ska göra det igen. haha x) Nästa onsdag är det riktig hoppning (Markarbete idag), då blire revanch! Även om det finns saker som jag gör bra redan och så. Typ att jag är mjuk och följsam i handen. Det gillar Silvia. ;)

Imorron kanske jag ska hoppa henne i ngn av Klaras grupper. Om det e nån avbokad vill säga, men då flyttas oxå dressyrträningen med Arrow = Hemma sent = Ingen bloggning. Men aja, vi får se. ;)


Hare gött sålänge! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!