tisdag 25 oktober 2011

Tja Tja!

Tillbaka efter min mini bloggpaus. ;D

Inte för att jag kommer blogga särskilt mkt nu men jag kommer försöka skriva ihop nåt så ofta jag hinner. ;P

Idag så var jag aspirant, red lite och filmade en lektion. Sen hade vi möte med goa US! ;)

Sen senast har det inte hänt så mkt. Red ut på en mysig uteritt med Ellen och Pherarri igår. I Söndags så vare ju RM oxå! Det gick superbra Silvia skötte sig super och det räckte till en andraplats! :) 63 poäng i dressyren, motsvarande 63% :) I hoppningen fick jag 44 poäng (Det drog ner lite att hon var så snabb men jag fick en 8a på min sits över hindrena :D) och i teorin 63 poäng, alltså endast ett fel. Teorin vann jag. ;p

I fredags longerade jag Arrow, han blir värsta pigg å glad när man longerar. Han rejsade några varv men annars var han superduktig och jobbade i en låg fin form emellanåt... ;P

Endast nåågra skoldagar kvar.. Sen HÖSTLOOV! Som förövrigt kommer till 99% procent kommer tillbringas i stallet. Ska till och med sova över en natt! (Spökkväll) :D♥


Hare gött! <33



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!