lördag 29 oktober 2011

:)

Idag red jag ett kort utepass runt fältet. Arrow kändes mjuk å fin. ;)


Apråpå ingenting, jag skulle vilja prova att rida honom med hackamore, för omväxlingens skull. Fast jag vill inte köpa ett för om han inte trivs på det så är det ju bortkastade pengar. Men får jag nån gång möjlighet att prova så gör jag det lätt! ;)


Karin var ju på Sv ridsport idag och bara för det blev jag himla shoppingsugen! Största vill ha är lädersenskydd med fårskinn och en magplatta. ^^



 

2 kommentarer:

  1. Jag red Arrow på hackamore någongång då och då och han funkade brapå det:) så om ni vill så kan ni ju köpa det, de är ju bra annars i vilket fall att ha när man skrittar ut(: checka blocket eller något annars om de finnsdär om ni tycker det är ovärt att köpa ett helt nytt:):)
    Matiildaa

    SvaraRadera

Skriv här!