lördag 8 oktober 2011

OS i stallet och fototagning

Idag höll US i OS i stallet för barnen på Billdal. Det var superkul att de som kom kom, och jag tro att de hade kul också! Men tråkigt att så många strök sig.

Efteråt följde Paula och Hannah med mig och Rebecka till Arrow, och vi bestämde oss för att ta en barbackatur. Rebecka skrittade till fotbollsplanerna ungefär, där hoppade jag upp också och Paula tog många foton. Blir nog en ny header av en av dem. :)

Rebecka skrittade en bit, travade och galopperade lite. Sen fick jag också göra det och sen satte jag mig bakåfram, när han stod still. Då fick Rebecka honom att börja trava, hahaha! Läskigt.


Rebecka skrittade tillbaka och sen tog vi bussen hem efter att ha varit i stallet i typ 9 timmar.. :)




//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!