tisdag 11 oktober 2011

Packat

Sorry för att jag inte bloggat! ;( Men uppdateringen har ju varit mer än bra ändå. :P Statistiken är sjukt bra nu, vad händer?!

Men aja... ;P

Jag har tagit hand om Arrow både idag och igår, igår red jag en sväng oxå. Mysponni får en rätt soft vecka; skritt + lite trav, vila, vila, dressyrträning, *ej bestämt*, skritt och sen tävling på söndag! :D

Allt rullar på som vanligt, sjukt mkt läxor bara..



Nu blire snart minusgrader och Arrows regntäcke e äckligt så idag fick han sitt fina Bucastäcke. :D Det är fodrat + att passformen är 10 ggr bättre på bucastäcket än de han har haft fram tills idag. ;)) Det är lila och fint och sitter väldigt bra på honom. Han verkar nöjd. ^^
  På lördag när han klipps kommer han troligen stå med dubbla täcken ett tag. ;) Han fryser väldigt lätt när han e klippt.


Arrows fajna täcke

Imon äre lektion å jag ska förhoppningsvis ha Silvia, annars vet jag inte. Nikki är sjukskriven och Billy vet jag inte om han e bra igen.. Vi ska iaf hoppa studs. :D

1 kommentar:

  1. Anordnar just nu en tävling på bloggen där man kan vinna en fleecejacka från Schockemöhle. Klicka på länken för att vara med :)
    http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

    SvaraRadera

Skriv här!