fredag 7 oktober 2011

Arrow 07-10-11

Idag så pallade jag inte trimma dressyr inne igen så jag red i parken ist. Var vel ute i typ 40-50 min. ;)

Arrow var sjukt pigg och lite busig oxå, galopperade uppför galoppbacken typ 5 ggr. :P Så han fick lite träning, och i galoppbacken är det rätt bra. För man galopperar hela vägen upp och skrittar sedan ner, sen har hästen återhämtat sig och man kan ta backen igen. Fast jag varvade med att bara trava och skritta ett halvvarv i parken..

På slutet ville han bara hem så han typ drog iväg några gånger, när jag red åt "hemåt-hållet" haha.
   Och sen så taktade han typ hela vägen hem. Piggo busfrö! ;)♥



Imorron är det packat schema:
Prova på ridning för vuxna, dressyrträning med Silvia och OS i stallet! ;')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!