fredag 14 oktober 2011

Stallett

Förlåt för den kassa updaten, men mitt inlägg igår kom aldrig upp..?

Iallafall, idag skulle vi dissekera i skolan - fiskar! Mina hände stinker forrtfarande.

I stallet var jag ledaraspirant och jag red för en 2:a grupp på Flipper. Skulle hoppade en liten bana med två studsar. Det gick bra, Flippis är så go! ♥ 

Sen mockade jag 40 boxar själv, sådär kul, haha.   Jag cyklade tillbaka till Einars och hjälpte Victoria med Preston. :)  Rebecka och Arrow kom tillbaka och jag fixade även en penga-inkomskälla med Eva. :D  Imon kväll ska vi förövrigt fira min födelsedag med pappa för han är inte i Sverige när jag fyller. Får hoppas på lite pengar där och sen kan jag snart åka till Svensk ridsport å spendera lite.. x)


Imorgon ska Gabbi raka Arrow och jag ska skritta ut barbacka på långtur. ♥



Finis!



//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!