lördag 11 juni 2011

Äägig avslutning!!

Idag hade vi avslutning för lördagsgruppen. =( Varken jag eller Karin kommer fortsätta i den gruppen när vi hyr Arrow.

Jag fick Midway, den besta hesten!! =D Allvarligt, jag älskar Midway! Han e grym jue! <33 Vi hade parhoppning, asså man hoppar fyra hinder på varsin bana(Spegelvänd) och så ska man försöka hoppa exakt samtidigt.
Jag och Karin körde tsm, hon hade Molly. Första omgången gick det skit, Midway var jättesnabb och när jag bromsade för sista hindret så stanna han istället. =P Så vi bestämde oss för att ta revansch andra gången. Och det gjorde vi, vi träffade in alla fyra hindrena! =D Vi äägde, och med det så vann vi. ^^ Midway var grym, hindrena var faktiskt ganska höga och Midde kan vara lite osäker. Men han var best!! ♥

Som pris fick vi köpa en glass på Malins konto i cafeet. Karin köpte en Geisha och jag en KitKat. ^^, Karin har bilder på sin mobil. ;P Efter det så skötte vi GulGul.


Midway ♥ (klicka på bilden)


Imorron så ska jag och Karin till MyOne för att Mamma och Pappa ska till Hornbach och det är typ nära. ^¨

// Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!