onsdag 22 juni 2011

HISS!

Jag vill hissa hästaffären Horze! De har en grym webbshop och jag e inne där varje dag, på jakt efter nya snygga saker. Har ett flertal grejer därifrån, b.l.a. en tävlingsskjorta, som nu tyvärr är förliten. Men jag använder den ändå för att den är så himla skön.

Horze har ett stort och bra utbud av det mesta kring häst och ryttare. Mycket kvalitet för pengarna, mina saker därifrån håller väldigt bra trots daglig användning.

Jag skulle kunna lägga upp flera hundra bilder på snygga varor därifrån, men ni får gå in på deras hemsida själva. Jag kan lova er att ni hittar en massa snygga saker. ;D Hemsidan är välsorterad och enkel att hitta på, man kan b.l.a. sortera efter färg. Kan sitta läänge och bara kolla in alla snygga saker de har! Att vinna ett presentkort att köpa massa finfina saker för vore verkligen toppen. ;D

För att ni ska få ett litet smakprov så har jag gjort en outfit, med bara grejer från Horze såklart!


Hjälm, Lindor, Spö, Schabrak, Pannband, Stövlar, Träns, Tröja, Borste, Handskar (Har haft likadana, de är underbara) och Ridbyxor.

Hoppas att du också kan hitta något snyggt till dig eller din häst!


Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt 5000 kr på http://www.horze.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!