söndag 26 juni 2011

Tjatja!

Idag har jag varit på Liseberg det e därför jag inte har bloggat. ;)
Det var jättekul och jag vann på ett lotteri för andra gången i mitt liv. xD En chipspåse om nån undrar. ^^ Vi åkte massa kul å sånt, fint väder. :) Sen hemma skulle jag och Simon känna på vattnet i poolen vilket resulterade i vattenkrig vilket resulterade i att jag blev nerputtad i poolen med kläderna på vilket resulterade i att vi båda badade med kläder. xD


Imorron, Tisdag och torsdag ska jagtill stallet igen. (Det va ett tag sen.) Lisa har ett sår i munnen så hon ska bara betas till sommarbetet på lördag. ;) Ska ta med kameran nån dag så ni kan få lite bilder från när jag är ute och går med henne. ;D

Lisa på dressyrtävlingen



Hare gött igelkött!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer inte vara i stallet på evigheter! =(

    SvaraRadera
  2. Jag hänger gärna med någon dag! :) Det var alldeles för längesen :P

    SvaraRadera

Skriv här!