onsdag 8 juni 2011

Idagg

Idag så har jag ridit två ggr. Buusigt. Först på Rosa Roseten (Rosette). För att hon har varit halt och för tillfället är hon vild ponni. Därför rider jag henne.
Ska rida henne i typ en vecka, när jag kan. Typ varje dag. ;P

Skrittade och travade bara igår och idag. Men imon ska jag börja galoppera. =) Rosette som brukar vara lat är rolig pigg ponni. Det är jättekul att få rida lite extra. ^^ Rosette är så söt. ♥

Sen på ridlektionen så hoppade vi i Emmahagen. Jag hade Jane och hon var jättepigg. Värts fälttävlanshesten. Hon racade mellan hindren. Så det var bara att stå i lätt sits och hoppas att hon kommer någorlunda på hindren. Det gäller att inte tänka att hon typ skenar. Utan istället njuta. ^^ Ne, men det var jättehärligt och kul. =D


Imorron ska jag och Karin rida tsm, Karin har Gul Gul. =D


Hare göttmött!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!