onsdag 15 juni 2011

Nu e det Sommarlov!

Sjuukt gött! =D Jättelångt ledigt och sen så kommer den besta ponnin. ♥

Idag så red jag Rosa Roseten i paddocken och sen hade vi gymkhana på lektionen. Jag var i Esthers och Lizas lag. Vi var Awesome! Fast dom på andra sidan typ skrek sönder så brydde sig Esther inte ens. Det var jättekul, fast på sista grenen så galopperade Esther iväg när jag var på väg upp. Så tyglarna bara hängde och jag typ satt åp hennes rumpa. xD Var jättenära att trilla av fast det gjorde jag inte. Vårt lag vann! ♥:D

Sen på hästkunskapen så åt vi kakor och hade prisutdelning för teoritävlingen vi har haft under läsåret. Jag vann överlägset. xD Priset var en teckning som Jenny gör. Jag ska ta en riktigt fin bild på Arrow när han kommer och så ska hon måla den. Asså Jenny är sjuukt bra på att teckna, hon gör jättefina hestar. =D

Besta priset everro. =D♥



Imorron så ska jag hjälpa till på Pay 'n Jump, fredag liseberg och på lördag så ska jag följa med Jenny på tävling med Lisuf. =D


Hare gött ankkött!



Random bild från Strömsholm 2011



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!