tisdag 14 juni 2011

Rolig dag!

Idag så hade vi först plasket med skolan, typ massa roliga lekar och bland annat ett flottrace med flottar av mjölkpaket. Vi vann!! =D

Sen åkte jag och Birgitta till stallet och där så skötte jag Lisuf, sen så skrittade jag och Karin ut tsm. =) Birre gick med oxå ^^

Sen så gick Karin till paddocken med Gul Gul och jag tog av Lisa grejerna. Sen så gjorde jag iordning Rosa Roseten och gick ut till Karin i paddocken. Det blåste massa idag så Rosa var jättepigg. Red i typ en halvtimme. En gång försökte hon typ skena iväg när vi galopperade mot stallet. Så jag fick verkligen ruska tag i henne och styra in henne på en liten volt =P. Annars så var hon snel ponni =D. Galopperade ganska mkt men hon blev inte lika svettig som hon blev förra veckan. Det är ju bra, hon har ju vilat ganska länge så det är inte så konstigt att hon inte orkar så mkt i början.
Ska rida henne imon oxå, sen så ska hon gå läger på torsdag. Har varit värsta mysigt att ha en ponny att rida typ varje dag. Rosa Roseten är så goo. ♥


Imrgon är det äntligen SKOLAVSLUTNING sjjuuukt gött!! =D Bara ett långt härligt sommarlov sen så hämtar vi bästa Arrow. ♥


Hare gött!


Det går inte att ladda upp bilder. ;( Så bli inte ledsna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!