onsdag 1 juni 2011

Hej ^^

Idag hade vi hopp-prov på lektionen. Jag hade Jane och det gick dåligt. Hon var seg, trängde, kom för nära, jag hoppade före och det blev allmänt fail. Men jag fick 31 poäng ändå så jag blev ju godkänd. =) Sen så gjorde vi teoriprovet på hästkunskapen och det var lätt. ;P

Sen så bortade jag dammråttan (Lisa) och hon blev typ aldrig ren. :( Aja, jag och Josefin skrittade ut och Lisa var piggponni. Sen så var det typ flera hundra barn som spelade fotboll vid fotbollsplanerna och dom typ skrek som galningar. Så Lisa blev lite galen. Sen på tillbakavägen ledde vi dom förbi. ^^ Men annars så var dom snela och det var mysigt.
Efteråt så fick Ubbe sin skönhetsbehandling, Massage med nån goja och stallbandage. =P



Hare gött igelkött, nu äre ledigt i fem dagar! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!