torsdag 16 juni 2011

Todday

Softig dag.. =) Vaknade typ 11, kolla lite på film och åt frukost. Sen gick jag och Birgitta till Sisjön, hon kollade på ridstövlar på xxl, Vi kollade på coola fiskar på Grizzly och så jättegulliga möss, en ursöt kaninunge och äckliga oxben till hundar på Arkens Zoo. ^^

Sen kom vi hem, åt lunch och sen åkte vi till stallet. Det var Pay 'n Jump och jag var funktionär. Hjälpte Linnéa för hon va speaker. Vi fick se massa gulliga ponnys och hestar. =D Jag en ritade en vääldigt fin hest som hette Höstens Ljus. xD Nä, men jag är väldigt stolt över den faktiskt. När alla hade hoppat klart så byggde vi bort och sen åkte jag hem, fick skjuts av snela Linnéa. =D

Imorron så ska jag åka till stallet på kvällen och hjälpa Jenny att fixa Lisuf till tävlingen. =)




1 kommentar:

Skriv här!