fredag 3 juni 2011

H e j ^^

Idag så har jag varit i stallet. =P oväntat?

Imorse så vare klubbtävling, jag hade Ja-Ja-Jamiina (Jameena). Det gick ganska bra, jag var dubbelnolla men Jameena var allmämt trött. Jag fick verkligen inte fram henne.. Men jag e nöjd endå. ^^,

Efter det så åkte vi hem, och sedan var vi hemma i några timmar.
Sen åkte vi till stallet igen. Jag var aspirant och sen så red jag igen.

Vi red ut och jag hade Flipper, ända tills Glenn blev lite galen och jag fick rida honom istället. =P Men det gick bra, vi travade över stockarna ovanför galoppbacken. Sen så galopperade vi runt fältet. Jag hade aldrig ridit Glenn förut men han var snel go hest. =D


Nu måste jag sova, för jag ska upp klockan 03.10 imon. xD

Juste, jag och Paula poppade popcorn. Och sedan så saltade vi sönder dom. Så det blev typ oätligt. :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!