onsdag 22 juni 2011

Lilla ponnyn

Hejhej. Idag har vi badat ca 5 gånger i poolen. Intressant bloggning känner jag. ^^ Vi har även varit och plockat jordgubbar och cyklat. =)

Och vart hos Mulan såklart. <3 Vi höll på att gå ner men då kom glassbilen och vi blev stoppade. xD
Hon står i padocken hela tiden nu, med mat och några hinder..

Jag hämtade in henne och så borstade vi (jag, Signe "orkade inte") och pysslade. <3

Vi lärde pappa att tränsa och det gick bra! Sen slängde vi bara upp Signe och gick. Jag ledde henne i ett grimskaft men Signe styrde ändå själv. Vi gick ner till grusvägen och tog lite skritt, trav och några halter. Mulan var pigg! :'D

Mysig dag, men jag saknar alla i Göteborg. <3

//Karin
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!