tisdag 28 juni 2011

Mina fem störtsta "tävlingar"

Jag berättar lite om mina fem största hästtävlingar. =) Börjar från det minsta..

5. Dressyrtävling 2011 - jag och Jane kom 3:a. Mycket stolt! <3 4. Klubbmästerskap dressyr 2010 - jag och Harry. Han var sjukt spänd och rädd och vi kom näst sist... ^^ 3. Klubbmästerskap hoppning 2010 - jag hade Silvia. En vägran (?) och hon var sjukt stark. Roligt ändå! 2. Klubbmästerskap i dressyr 2011 - jag på Jameena. Hon var lite under tempo men jag var mkt nöjd med protokollet! Hamnade tillslut på en tionde plats. Men eftersom jag inte ridit henne så mkt var det kul! =) 1. Bohuscupen final 2011 ponny hoppning - jag på Flipper. Clearround på första rundan och andra rundan ett nedslag men vi kom trea på stilbedömningen iaf! Laget blev inte placerat men det gick bra för mig. xD <3 Det var nog de största - hittills! Till hösten blir det uppdatering på denna listan. =) Puss och kraam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!