torsdag 16 juni 2011

Gul Gul <33

Tjenare! Jag cyklade till stallet idag (!) på bara tjugofem minuter (!!!)

Jag fixade med Gunnar och sen skrittade jag och mamma ut. Hon red barbacka för första gången på Comtesse. =)

Vi tog två varv i parken i det fina vädret. Sen så gick jag till manegen med Gul Gul. De höll på att bygga framridning till Pay 'n' jumpen, och Gunnar var först spänd därför. Jag blev lite frustrerad och det gjorde inte saken bättre. Men efter en stund började han slappna av och blev fin i formen. =)

När jag precis hade ridit fram kom Sara och Greta in i manegen, och då blev sällskapssjuka Gunnar glad, sööt!

I manegen red jag nästan i en timma, och hesten var värsta svettig! Han gick sjuukt fint så fort jag kom ut i hela stora ridhuset, efteråt var vi två nöjda figurer!

Jag och Sara skrittade ut i parken ett varv efter oxå, mys.

Hem cyklade jag på bara 20 minuter, nytt rekord och jag var dötrött redan innan. Jag hann äta i fem minuter innan jag och pappa åkte till hans tennis - han ska spela nån dubbelmatch i dm...?

Så nu har jag precis ätit glass och tittar på den mkt mkt spännande matchen. ^^

Ha det gött ankkött!
//Karin

Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!