onsdag 22 juni 2011

Glemminge

Förlåt att jag inte bloggade igår, hann inte typ. När vi kommit ner till Skåne, Glemminge så började vi gräva i marken. xD

Det är lite sluttande och det blir konstigt när vi sätter upp poolen. Efter mkt slit så var den fylld och vi kunde ta ett premiärdopp! Det var exakt 14 grader. Eftersom det hade tagit så lång tid var jordgubbssjälvplocket inte längre öppet, så vi åkte till havet. Jag var först (och enda) i...

Här på Österlen cyklar vi till allt. Den som jag har nu är en gammal herrcykel som var pappas förrförra typ. ^^ Den är alldeles för stor för mig och växlarna funkar inte. När jag skulle gå av den så hoppade jag ju lixom ner, men där är den höga stången och jag fick mkt barbackasmärtor. :'(

Vi cyklade en ganska lång tur, Signe och jag, och på vägen tillbaka hälsade vi på Mulan. Hon är så liten!! =O

Signe ska nog rida på henne idag, jag får se. Som sagt, hon är ju så liten - och gammal. Men det räcker bra med att borsta och leda och pyssla. <3


Ha det gött grilla kött!
//Karin
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!