onsdag 1 juni 2011

roligt roligt

Godagens! Idag så hade vi vikarie i skolan ocfick sluta tidigare. Jag och Lisa gick och tog bussen, som Becka något senare gick på. Vi gick av vid Billdal, inte Billdals gård, och gick til gröna bönan. Stod och velade lite, och köpte tillslut en paket coctailtomater, jag och Rebecka, för 12 kr! =D Mmm, haha!  Vi smög igenom gamla ponnyhagen och kom fram till stallet. =) 
Jag borstade smutsig hest Gulliver, och gick vidare ti´ll ännu smutsigare hest Corona.
Vi fgick rida fram självständigt, kändes typ halvbra, men galoppen funkáde iaf i högervaret, stoolt...
Sen så hade vi hopp-provet. Jag fick sammanlagt 33 p, slog becka med 2! Och jag hade Corona ändå..
 Vi hade teoriprov på hästkunskapen, det 5:e provet på två dagar för min del! =O  Tror det gick räätt bra. ^^
Borstade Gul Gul lite med Annie oxå. Nu har de röda Kinsland jackorna kommit! =D Jag ser ju så snygg ut nu!


Hemma har vi haft fedagsmys (nej jag vet att det ibte br fredag, men det käns så) , och ska se på Navy CIS och Signe ska typ sova över hos en kompis.

Aja, hejdsåå!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!