fredag 12 augusti 2011

Gulblå Rosett nr 2

Idag var det avslutningen på ridlägret. Har haft en underbar vecka med Rebecka, Josefin, Emelie, Emma, Thea, Hedvig, Ylva och alla andra och bästa Sofia som lägerledare! <3

På förmiddagen red vi ut i solen, mysigt! :)

Sen blev det att fixa och fixa för dagens avslutningstävling. Jag knoppade Glenn jättefin, men efetr lunchen när  vi kom tillbaka hade han rullat sig och jag var tvugen att göra om typ alla knoppar! Fast värst var det nog för Josefin för Nalle bajsade i hennes ansikte. Förlåt Josefin att vi skrattade åt dej!

Vi red fram i ena delen av gmla manegen, Glenpa kändes jättebra. Jenny och Lisa kom och inspekterade hästarnas och våran utstyrsel.. ( jag hade satt på Glenn en luva samt nålat fast en gulblå rosett på schabraket ) 

Sedan skulle jag och Rebecka in på banan, som sista två ekipage. Jag och Glenn var först av oss, nollade grundomgången och satsade allt vi hade på omhoppningen. Det var så sjukt kul att göra den rundan idag. 

Efter tårta ( jag tog 3 - 4 bitar ;P )
så var det prisutdelning.

Jag vann, tätt följd av Emelie och sedan Rebvecka. Rebecka vann även pris för snyggaste utstyrseln. Grattis!

Sedan skrittade vi hästarna till betet, mys! <3


En superhärlig dag men nu väntar packning för imorn drar jag till Sjöis!
När jag är på Stjöstjäran ska jag försöka uppdatera om jag har internet men jag tror faktiskt inte at jag har det.
Om jag packar snabbt hinner jag kanske fixa några tisinställda inlägg, annars får ni nöja er med rebeckas och att veta att jag har det gött med Arrow. Måste komma ihåg massa godis så att han gillar oss och vill föjla med hem! xD

Det är så mycket jag inte tagit kort på men här kommer lite bilder från veckan som gått.



Smilla = panerad

Ylva = Glad

Lukas & Rebecka springer

Hunt! <3

Gaah jag smälter

Esther är för härlig.

Emma = vill inte vara med på kort

Ewwwi

Rebecka och ponnybus

Rebecka och Lilluf C

Disney & Comtesse = på språg i vildmarken

Wiiho!


1 kommentar:

  1. Hum...verkar inte förstå hur detta fungerar! Men grattis till alla söta stalltjejer! Så duktiga ryttare! Kram/Sofia

    SvaraRadera

Skriv här!