måndag 15 augusti 2011

Sådär

Tja tja. Idag hoppade vi och det gick dåligt. Arrow e duktig men jag suger. :( Behöver en boost i min ridning.. Iaf, i förmiddags red vi ut. Det gick bra, vi hoppade även några små hinder, det var mysigt fast det regnade.


Här e lite ni inte visste om Arrow...

* Han kissar alltid just när man kommer in i paddocken. Det har han gjort första ridpasset, andra ridpasset, tredje ridpasset, 3 gånger under långritten och fjärde ridpasset. Det har bara varit fyra oxå. x)

* Arrows man tar slut tre decimeter innan hans manke..

* Han undviker vattnet i skogen så gott det går. ;P

Känner att det är bra att jag har tagit med mig allt till Sjöis som jag hade i mina skåp i kaninkällaren. Haha.

Aja nu ska ledarna rida och vi ska kolla. Hej sålänge!

//Karin
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!