onsdag 31 augusti 2011

Mimmit

Dagen har varit rolig och intessant. Åkte tsm med Becka ner till stallet och borstade lite på Arrow. Sen kom Josefin och vi tre gick till Billdal och hde hästkunskap, repetition om hästens kroppsdelar. :)

Det trod uteritt på schemat, jag hade Mimmi och Rebecka red altså Arrow. Vi red mot Årekärr fast vände vid tunneln. Det var mysigt, härligt väder verkligen! Jag gick brevid då Linn & Kilma och Rebecka & Arrow skrittade hem. De sista 300 meterna fick jag rida, han kndes mycket finare idag, skönt att veta att han inte har ont eller nåt. ;)

Sen var det ledar-aspirant-möte. jag ska ju oxå vara aspirant i år. ska bli kul! Trevlit att träffa Linnea igen, vi fick skjuts hem, tack. :3

Imorgon ska jag och Arrow ut och jogga. Hans skav hjar gått bort nu så jag ska prova att rida med pullarmosgrimman..






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!