torsdag 25 augusti 2011

Hemmadag

Idag trodde jag att det var udda vecka, gick upp halv sju för att hinna till skolan. Men efter att jag gått upp och duschat kommer jag på att det är jämn vecka och att vi inte börjar förrän 9. Pust.

Idag i all fall, så är det Signe och mamma som har hand om Arrow och vi får inte komma med till stallet. Bläk! Fast det kan kännas skönt med en något mindre uttröttade dag nån gång då och då. Nu har inte vi fått några läxor än, men i höst blir det ju lagom med läxdag den dagen. ^^

Så jag ska i stället cykla ner till coop och handla ett hänglås med nyckel.

Imorgon är det jag som ska rida. Vi ska ut och klättra i backar och galoppera runt fältet. Skritt och trav oxå, så klart. ;) 
Jag vill ju inte bara rida ut på mina dagar, utan känna lite på honom runt fältet och få honom att jobba. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!