fredag 12 augusti 2011

Hejhej

Karin har typ redan skrivit allt, ;P Det var ju avslutning idag och Lilla C var grymt fin! <3 Satsade rejält på omhoppningen och knep tredjeplatsen. En (gul) rosett rikare! ;D

Vann även pris för bästa utstyrsel, det var kul. ^^ Vann ett fleecepannband att ha på vintern (till mej då) = Asgrymt eftersom vi kommer rida endel i kylan.

Motiverlingen var typ: Bra matchat, Känsla för stil och välgjorda knoppar typ.. Var faktiskt väldigt nöjd med Lilla Cs och min outfit. Marinblått schabrak med guldkant, Marinblå huva med guldkant, knoppar, bling-bling pannbandet, vita ridbyxor, tävlingsskjorta, stövlar, hjälm, väst, hanskar, sadel, träns och fluffpad. ^^


Jag och Lilla C

Jag och Lilla C

Jag och Lilla C

Jag och Lilla C



Karin och Glenn

Karin och Glenn

Josefin och Nalle



Josefin och Nalle

Josefin och Nalle

Emelie och Makita

Har bilder på typ alla, och fler på de ovan. ;) Kommentera om ni vill se mer. ;D


Det är sjukt att det bara är 8 dagar tills vi hämtar Arrow. ♥ :D

1 kommentar:

Skriv här!