torsdag 4 augusti 2011

Lång dag

Idag efter frukost/lunch drog jag ner till stallet och då skulle alla åka och bada, tyvärr hade jag inga badkläder men jag åkte med ändå. Vi åkte i vagnen bakom fyrhjulingen, det var jätteroligt!

Sen när vi kom tillbaka skulle tre hästar ridas lite, Aragon fick jag rida (haha!) Linnea Billy och Emelie fick ta Glenn. Det var mysigt, vi skrittade ut i skogen. Det låg några läskiga killar som sköt med luftgevär på ett berg i parken. IDIOTER! -.-


Som tur var höll sig hästarna i skinnet.
Sen galopperade vi och travade lite i paddocken.

Därefter behövde Linnea åka hem men jag och Emelie kunde iaf ta Good Luck & Nikki till hagen som låg på vägen till badet. Sen tog vi in Molly och Lordi. När jag väl kom till Preston var kl redan typ halv sju. ^^

Jag gick en promenad med Preston. Han var supermysig! <3 så söt den lilla ponnyn. Stämningen är så härlig i Tinas Stall. Det är så roligt att vara där. Det blev allmänt kaos när vattnet bara sprutade, haha! x) Jag sprang allt jag hade och hann med Lollo och hennes mammas buss. :) jag stötte jag ihop med Ellen, hennes mamma och deras hyrponnies lite snabbt. :) På vägen hem träffade jag på alla ridlärarna som satt och åt, haha! Det blev en lång, lång dag men jag hade roligt. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!