tisdag 9 augusti 2011

Ridläger dag 7. ;D


Jättemysig långritt på förmiddagen. Galopperade uppför branta backar, Lilla C var glad ^^ Sen så hoppade vi lite Caprillibana  efter lunch. Fast lite högre än en normal caprillibana. ;P
Lilla C har ju fin hoppstam (e. Cardento) så hans teknik är ju grym, han hoppar så mkt med ryggen vilket är lite ovant.. Men jag vänjer mig nog snart vid hans språng, de är väldigt härliga iaf. ^^ Var nöjd efter passet, kände inte något som jag direkt skulle ändrat på. ;)

Efter lägret så red jag, Emelie, Josefin (Som förövrigt fyller år imon, grattis!) och Karin. Jag hade Lisa (Asså Jennys Lisa ^^) hon var go. ;D



Tänkte lägga upp lite bilder jag tagit med mobilen
En vanlig dag på ridlägret;;

Esther posar.

Billy tar sig en rejäl tupplur. Nej, han är inte död. Han vaknade 3 sek efter jag tog kortet. xD
Smilla hade grävt ner sitt öra i halmpelletsen. Och sin fula näslapp. ;P
Karin och Glenn.
Midde e oxå trött.. 
Jag på bilden = Fail. Men vi e endå nöjda efter hoppasset. ^^ ♥

Sötnöt ♥
Nalles partytrick

Den ubersöta privatponnyn härmar Nalle.
Josefin klipper Lordis man. ^^

Vet att kvaliteten är kass, men ändå. Det är kul att gå runt och ta kort på allt och alla. ;P

3 kommentarer:

  1. Snygga bilder!
    Ärad över att vara grattad på bloggen ;)

    SvaraRadera
  2. Frågan är bara om Nalle har copyright på det partytricket? ^^
    Det tricket har blivit lite av ett kännetecken för honom ;)

    SvaraRadera

Skriv här!