tisdag 2 augusti 2011

Preston

Idag åkte jag till stallet och träffade Victorias syster. Hon viade mig Prestons grejjer och vad jag skulle göra med honom och så. Sedan borstade jag och pysslade och sen kom Lollo och skulle rida Ferrarri ich vi bestämde oss för att rida ut tillsammans. Så jag borstade lite till.. Han tycker det är så skönt när man masserar honom med massagegummigrejjen och han typ lutar sig mot en och vill att man ska trycka hårdare. x)

Vi skrittade upp för den lilla backen och ner för galoppbacken, sen mot Billdal. Hon skulle rida i paddocken men jag skrittade hem längs bilvägen. Preston var allmänt snäll men han skyggade en gång och hoppade till ett antal gånger. Sen pysslad jag lite med honom, Calhima blev glad när hon fick en kompis i stallet. :)

Jag fick skoskav av mina gamla ridskor, men hjälmen som invegs ( säger man så? ) funkade bra, ventilationen var bra och den var skön. :) Som jag viste att den skulle vara...

Imorgon ska jag med Rebecka och Josefin till ¨Billdal och se på när de rider. :)




4 kommentarer:

Skriv här!