torsdag 19 januari 2012

Dagens ridpass


Dressyrträning stod på schemat idag och det gick bra tyckte jag. Har inte suttit på Arrow på en vecka för en dag hade jag markträning och sen så har jag varit sjuk.. Red med bettet eftersom jag ska ha det på söndag. :)

Vi red tempoväxlingar och lite annat smått och gott och Arrow var överlag fin. Stundtals riktigt bra och stundtals mindre bra. ;)

En sak som jag märkte tydligt var att han verkligen ville jobba idag, han var pigg (emellanåt lite väl pigg kanske xd) och sökte verkligen stöd i bettet. Det var roligt. :) Snälla Karin fotade lite oxå. ♥


Imorron kommer självaste Jan Brink till brk och har clinic, fett coolt. Självklart är jag på plats med vässade öron. ;) Mamma tar Arrow imon så han får en extra vilodag, inga problem eftersom han skötte sig så bra idag. ♥♥ Ska hjälpa till med lite förberedelser och sådant, sen har jag fått höra att KRAFFT ska ha lite goodiebags till alla besökare. Spännande :3







Haha, vad e detta? Sitter och lyssnar på Justin Bieber och ryser för han är så bra? hahaha Fan vad underskattad han är ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!