tisdag 31 januari 2012

GBG HS 2012

Nu börjar det dra ihop sig! Dock kommer jag bara gå på mässan, om jag inte mot förmodan skulle vinna ett par biljetter. ;) Det blir nog lördagen. ;) Hade gärna velat se/fota GP Ponnyn, men aja. Åker ju till Falsterbo på sommarn. :) Tycker att tävlingarna och det är bättre på FHS, med 2 banor och de, men mässan är bättre i GBG. ;) Lägger hellre 500 på saker i GBG och kolla/fotar tävlingarna på Falsterbo + shoppar lite där oxå ofc. ;)

Nog om det. Jag vill ha ett till strasspannband. Ni vet dom från Charlies (De har massa nya snygga färger!). Ett par Roecklhandskar är jag i stort behov av, mina är helt trasiga i fingertopparna och jätteslitna. :) Sen vill jag ha någon snygg tröja, typ KL eller något. En snygg fleece eller ngt stickat. Ny spray lädertvål, osv.

Vi får se vad det blir helt enkelt! :D Hittar jag något på extrem rea eller liknande så brukar jag köpa det även om jag inte planerat det. ;) Man måste ju passa på!

Ska ni på GBG HS 2012? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!