söndag 22 januari 2012

Kort om dagens tävling :)

Är jättetrött för när vi kom hem så var jag, Karin och våra syskon i pulkabacken ett bra tag. x)

Det gick bra idag. :) Dock var de jättelångsamma så jag red fram i 2 tim. -.- Men trots det så hade Arrow fortfarande bra bjudning och hyfsad form inne på banan. Men man märkte helt klart att han hade tröttnat lite. ;P På framridningen så var han emellanåt super duperfin, finare än någon gång förut! Asså han tog stöd på bettet, egen motor och det var bara att sitta där med handen och skänkeln helt stilla. Härlig känsla! Så nusseponnyn var jätteduktig idag och jag e så stolt över honom. ^^ Inne på banan var han rätt stel i högersidan och trängde så jag inte kunde rida ut vägarna ordentligt, den så blev han sne ibland oxå (vänsterställd) så det drog ju ner poängen. Men ett ovanligt jämnt protokoll med bara 5or och 6or. :) Brukar ju alltid få nån 4 xD

Aa, jag e nöjd med dagen. Nästa gång hoppas jag att jag har en tidigare start eller att de är lite snabbare. x)

Vi har världens finaste ponny ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!